onsdag 8 juli 2009

Senaste nytt MTB-SM

Fick nyss reda på att jag kommer jobba som sjukvårds-ansvarig under SM-veckan här i Falun. Känns riktigt bra faktiskt, kul om inte annat. Har ju ändå tränat för sånt här i 2 års tid nu, kul om man kan få ha lite nytta av det.

Men till SM nu då, solen? Vart är solen?, tänk om den kunde våga sig fram... Skina över banan, så man riktigt får känna solen bränna. Knappt se något för att det dammar så mycket i spåret. Men då har jag ett tips, lägg er först, dra gruppen, slipp dammet, håll er på cykeln och vinn racet!

Ja, de är väl de jag vill säga, håll er på cykeln, släpp på och låt cykeln göra jobbet. Ni sak se att de kommer gå så mycket lättare, om inte så är ni ett steg närmare till era måls placering.

Om ni nu går emot allt jag sagt, och lägger er ner så kan det komma att se ut såhär. Inte kul, inget vi vill ska hända.

Till sist vill jag bara önska Patrik krya på sig och hoppas han är uppe på cykeln lika fort som han var av den.


Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar