onsdag 8 juli 2009

Tankar

Sitter här och tänker, Martin sitter med min gamla svenska-lärares dotter nere i en soffa och myser till det till en film. Troligen någon random Astrid Lindgren rulle. Dom är bra dom där, speciellt sånna kvällar. På nå vis inbjuder dom till lite extra mys då kanske filmen inte är den bästa. Fatta mig nu inte fel, jag tycker hennes filmer är jättebra! Men sitter två små, som inte är så små längre där i soffan som gillar varandra så tror jag dom intresserar sig mer för varandra än i en rulle som är skapt för barn under 3år.

Nej men skämt åt sido, om jag skullekomma till saken någon gång. Det var just det här jag skulle ta upp; Varför sitter ajg och skriver allt detta? Denna blogg är knappast så stor så nogon läser det... Jag menar den har vart igång, ja den har inte vart igen 1 dag ens. Så hur många besökare kand en ha? 2? 3 kanske, på sin höjd...

Aja, blogg är kul, man får skriva av sig lite, sånt är alltid kul, de gillar vi, nu spårar vi totalt här. Men men, sånt som händer, jag känner mig schizofren när jag sitteroch skriver här för mig själv, kanske och för mig själv, vad vet jag?

Hoppas den här texten hade något sånär korrekt svenska i alla fall, annars får jag skämmas.


Får väl passa på att hälsa till Ulrika, och säga att hon är en grym lärare (läs: Grym!), bara så alla vet.


Nej men tack för mig, ser till sist att mörkret har lagt sig över Falu stad. Kanske dasx för mig att gå och nanna kudden nu om jag ska orka jobba imorgon.


Sov gott alla (alla!?) läsare!


Puss//


D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar